.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سعید حدادیان در مراسم شب قدر مطرح کرد
شباهت اقدامات جریان انحرافی و رضاخان ملعون
رضاخان تعهد داد که اگر به پادشاهی رسید بر اساس موازین دین عمل کند . رضاخان ملعون بعد از سفر به ترکیه بسیار تغییر کرد به نحوی که برخی گفتند احتمالا در ترکیه چیز خور شده است .
شباهت اقدامات جریان انحرافی و رضاخان ملعون

سعید حدادیان ذاکر اهل بیت (ع) در ابتدای مراسم شب قدر که در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد اظهارات مهمی را پیرامون اقدامات اخیر جریان انحرافی مطرح کرد .
این مداح اهل بیت با بیان اینکه رضاخان تعهد داد که اگر به پادشاهی رسید بر اساس موازین دین عمل کند گفت : رضاخان ملعون بعد از سفر به ترکیه بسیار تغییر کرد به نحوی که برخی گفتند احتمالا در ترکیه چیز خور شده است .
به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ، وی افزود: رضا خان پس از بازگشت از این سفر برای مقابله با سه چیز کمر بست .
اول عمامه بود . او می خواست تا عمامه بر سر هیچ کس دیده نشود .
حدادیان افزود: البته چنین تفکری را وهابیت هم دارند . وهابیت معتقدند عمامه سفید روحانیون به معنای کفن بوده و عمامه سیاه به معنای داغدار ائمه بودن.
حاج سعید حدادیان دومین موردی را که رضاخان با آن به مقابله پرداخت چادر عنوان کرد و افزود: رضاخان معتقد بود چادر عامل بدبختی است .
این ذاکر اهل بیت (ع) در ادامه اظهار داشت: سومین موردی که رضاشاه قصد براندازی آن را داشت مجالس روضه بود . رضا خان می خواست تا مجلس روضه اهل بیت (ع) را تعطیل کند .
وی افزود: برخی از آقایان! به سراغ عمامه و چادر رفته اند اما هنوز برای تخریب مجالس روضه اهل بیت (ع) اقدامی از خود نشان نداده اند .
سعید حدادیان با اشاره به غیبت معنادار برخی از اطرافیان رئیس جمهور بیان داشت: آقای احمدی نژاد چرا اطرافیان خود را برکنار نمی کنید؟ شما که 10 وزیر را به راحتی تغییر می دهید این آقایان منحرف را هم برکنار کنید تا دادستانی به سراغشان نرود .
وی در پایان اظهاراتش با بیان اینکه نباید از جریان فتنه اصلی غافل شد برای نابودی جریان انحرافی و فتنه دعا کرد .
گفتنی است یکی از رسانه هایی که نمک گیر جریان انحرافی بوده و هم اکنون داعیه دار مخالفت با چهره های منحرف اطراف رئیس جمهور است روز گذشته در انتقادی نرم به حمله به حاج منصور ارضی پرداخته و ورود به سومین مسئله گفته شده توسط سعید حدادیان را عملا کلید زد .
این سایت که حیات خود را مدیون حمایتهای بی دریغ دولتی ها از خود می داند با بازخوانی برخی از اظهارات گذشته حاج منصور ارضی قصد داشت تا به تشویش اذهان و تخریب این ذاکر اهل بیت (ع) بپردازد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 شهريور 1390
خداوند عاقبت اين مداحان وذاكرين راختم بخير بفرمايد
نا شناس 1 شهريور 1390
يارب تو رييس جمهور محبوب را از شر همه بلايا محافظت بفرما عجب صبري خدا دارد آقاي مداح تريبون وجمعيت مفت گيرآوردي هرچه ميخواهي بگو......
بچه های سفید کوه اراء 2 شهريور 1390
واقعا آقای رییس جمهور نیز چشم بر خیلی از مسایل بسته و در این موارد چراغ خاموش حرکت میکند.چرایش را نمیدانیم؟
پرزیدنتی که القاب انقلابی اش تمام دنیا را فرا گرفته بو و از ایشان تاسی میشد نمیدانیم چرا سکوت اختیار کرده و اقدام انقلابی در مورد حلقه اطرافش نمیکند.مثل روز روشن است که اطرافیان حضرت ایشان مشتی منحرف میباشند که باعث تخریب روحیه ی انقلابی ایشان شده اند.واقعا آقای احمدی نژاد متوجه نیست!
خدا این ملت بیدار را حفظ کند که مسائل جامعه را خوب رصد میکنند و حواسشان خوب جمع است و مراقب لغزش ها هستند و برای رییس جمهور عزیز نیز بسیار دعا میکنند.
بچه های سفید کوه اراء
آرش 3 شهريور 1390
راستش برام خيلي عجيبه وقتي مقايسه مي كنم آتاتورك ورضاخان راوآن وقت رفتارملت تركيه وايران رانه بااين دوتن بلكه باتاريخ وگذشته اشان.
نا شناس 3 شهريور 1390
ذکر قلبم همه جا فقط کرببلا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.434 seconds.